Przywództwo
- MISTRZOWSKA ROBOTA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
- PIERWSZE KROKI
W ROLI MENEDŻERA - FIRST TIME MENEDŻER
PROGRAM ROZWOJOWY
4 MODUŁY - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ I: Komunikacja menedżerska - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ II: Trudne sytuacje menedżerskie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ III: Motywowanie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ IV: Silne Przywództwo - EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- PERFORMANCE MANAGEMENT
- WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
- KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ
- MOTYWOWANIE GENERACJA X/Y/Z
- BUDOWANIE ZESPOŁU
I KIEROWANIE - PROFESJONALIZM W ZARZĄDZANIU
- POKONAĆ STRES
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- MENEDŻER JAKO COACH
- COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM I WYWIERANIE WPŁYWU
- Poznanie źródeł konfliktów i strategii działania
- Podniesienie wiedzy z zakresu strategii rozwiązywania sytuacji konfliktowych
- Zwiększenie umiejętności zarządzania konfliktem
Wszystkie osoby, które chcą pracować nad umiejętnością skutecznego rozwiązywania konfliktów w zespole i na polu osobistym. To program, który przynosi korzyści dla menedżerów jak również dla specjalistów.
METODOLOGIA
Praca warsztatowa, z indywidualnym podejściem do uczestników, ćwiczenia indywidualne, case’y, zadania zespołowe, elementy coachingu prowokatywnego i jasnej informacji zwrotnej, dyskusje grupowe, testy.
KORZYŚCI
- Analiza własnych tendencji zachowań w sytuacji konfliktowych
- Trenowanie rozmów z współpracownikami w sytuacjach konfliktowych
- Trenowanie zastosowania technik wywierania wpływu na innych
- Trenowanie rozwiązywania konfliktów w modelu opartym na współpracy
- Zwiększenie efektywności osobistej w kontaktach z współpracownikami
1.Diagnoza własnego stylu działania w sytuacji konfliktu
- Analiza własnych tendencji w sytuacji konfliktowej
- Diagnoza stylu działania w sytuacji konfliktowej
- Jaki jestem – co mówią kwestionariusze a co życie?
2. Koło T. Moora – konflikty rozwiązywalne i nierozwiązywalne
3. Analiza transakcji – w co grają ludzie?
- Analiza własnej postawy w relacjach z innymi
- Transakcje komplementarne i skrzyżowane
4. Konflikt w zespołach a efektywność działania
5. Zastosowanie modeli negocjacyjnych w sytuacjach konfliktowych
- Analiza własnego stylu negocjacyjnego
- Jak rozpoznawać motywacje drugiej strony w sytuacji konfliktu
- Formułowanie problemu
- Poszukiwanie konstruktywnych rozwiązań
6. Reguły wywierania wpływu na ludzi – przegląd technik
7. Indywidualny plan rozwoju – nad czym pracować po szkoleniu?
8. Zakończenie szkolenia, zadania rozwojowe