Przywództwo
- MISTRZOWSKA ROBOTA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
- PIERWSZE KROKI
W ROLI MENEDŻERA - FIRST TIME MENEDŻER
PROGRAM ROZWOJOWY
4 MODUŁY - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ I: Komunikacja menedżerska - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ II: Trudne sytuacje menedżerskie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ III: Motywowanie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ IV: Silne Przywództwo - EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- PERFORMANCE MANAGEMENT
- WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
- KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ
- MOTYWOWANIE GENERACJA X/Y/Z
- BUDOWANIE ZESPOŁU
I KIEROWANIE - PROFESJONALIZM W ZARZĄDZANIU
- POKONAĆ STRES
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- MENEDŻER JAKO COACH
- COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
Czas trwania: 1 dzień – 8 h
Cele – w pracy wciąż mówimy o realizowaniu celów, o efektywnym wyznaczaniu celów, o skutecznym ich osiąganiu. Dlaczego jedni realizują swoje cele a innym nie zawsze to wychodzi ? Dlaczego z jednej strony chcemy zmiany, a z drugiej sami sobie stawiamy przeszkody i zmiana nie następuje? Dlaczego jedni zdają się tu na łut szczęścia, a inni biorą sprawy w swoje ręce?
Proponowane szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich, którzy chcą szybciej i skuteczniej realizować postawione sobie cele. Uczestnicy spróbują określić indywidualny sposób realizowania celów oraz określić obszary, nad którymi warto popracować, aby lepiej realizować cele.
„Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego, że osiągnięcie go wymaga czasu. Czas i tak upłynie”
Wyposażenie uczestników treningu w umiejętności:
- Elastycznego stosowania narzędzi niezbędnych do wyznaczania i oceny zadań premiowych
- Wytrenowanie umiejętności stawiania osiągalnych i mierzalnych celów według metodologii SMART.
- Wytrenowanie prowadzanie rozmowy z pracownikiem dot. delegowania i oceny zadań premiowych.
- Stworzenie katalogu zadań dla każdego podległego pracownika nastawionych na osiąganie optymalnych celów i poprawę wyników firmy.
1. Wyznaczenia celów.
- czemu służą cele? Co nam dają? Po co je stawiamy?
- cele zespołowe i indywidualne
- kaskadownie celów
2. Jak powinien być prawidłowo sformułowany cel ?
- model SMART w praktyce,
- ustalanie priorytetów i planowanie zadań
3. Praktyka pracy z celami: stawianie celów, rozliczanie z celów, monitorowanie postępów.
- trenowanie umiejętności prowadzenia rozmowy delegującej cele pracownikowi
- trenowanie umiejętności prowadzenia rozmowy oceniającej realizację celów
4. Co wpływa na poprawę efektywności wykonywania celów?
- planowanie
- współpraca
- doświadczenie z poprzednich prób
- kompetencje
- eliminacja elementów opóźniających
- jasno postawiony cel
- podział ról w zespole
- dopasowanie celów do umiejętności członków zespołu
- otwarta i jasna komunikacja
5. Rozwijanie pracowników poprzez umiejętne stawianie celów.
- stopnie delegowania zadań
- angażowanie pracowników w wyznaczanie celów oraz w rozwiązywanie problemów
6. Hierarchiczna ważności i pilności zadań, ustalanie priorytetów.
- Zasada Pareto
- analiza ABC
- matryca Eisenhowera
7. Pożeracze czasu – co nam zabiera czas w pracy ?
8. Wypracowanie katalogu zadań dla każdego podległego pracownika.