Szkolenia zamknięte
- MISTRZOWSKA ROBOTA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
- PIERWSZE KROKI
W ROLI MENEDŻERA - FIRST TIME MENEDŻER
PROGRAM ROZWOJOWY
4 MODUŁY - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ I: Komunikacja menedżerska - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ II: Trudne sytuacje menedżerskie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ III: Motywowanie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ IV: Silne Przywództwo - EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- PERFORMANCE MANAGEMENT
- WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
- KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ
- MOTYWOWANIE GENERACJA X/Y/Z
- BUDOWANIE ZESPOŁU
I KIEROWANIE - PROFESJONALIZM W ZARZĄDZANIU
- POKONAĆ STRES
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- MENEDŻER JAKO COACH
- COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

SZTUKA PROWADZENIA TRUDNYCH ROZMÓW Z PRACOWNIKAMI
Czas trwania: 2 dni – 16 h
Szkolenie poświęcone jest zagadnieniu prowadzenia rozmów z wymagającymi pracownikami. Szczególną uwagę podczas zajęć kładziemy na radzenie sobie z emocjami i wypracowanie technik prowadzenia rozmów, tak by wyposażyć uczestników w konkretne narzędzia i umiejętności ułatwiające im działanie.
- Zdefiniowanie na czym polegają trudności w rozmowach z pracownikami
- Określenie kiedy mówimy o trudnych pracownikach
- Znalezienie metod radzenia sobie w trakcie rozmów z pracownikami
- Przetrenowanie różnych scenariuszy reagowania w czasie rozmów z trudnymi pracownikami
Szkolenie dedykowane jest do menedżerów wszystkich szczebli zarządzania, którzy chcą poczuć się pewniej w rozmowach z pracownikami i przetrenować swoje umiejętności w tym zakresie.
METODOLOGIA
W trakcie zajęć uczestnicy będą angażowani w różnorodne działania pozwalające na przyswojenie niezbędnej wiedzy z danego tematu i budowanie osobistego doświadczenia w obszarze umiejętności. Podczas szkolenia będą wykorzystywane różnorodne metody pracy: dyskusja grupowa, praca w grupach – z omówieniem wniosków na forum, praca indywidualna, praca na case’ach i przykładach z życia, scenki. Część proponowanych aktywności będzie poprzedzona mini wykładem dostarczającym niezbędnej wiedzy do wykonania zadania. Każda aktywność uczestników będzie omawiana pod kątem praktycznych wniosków możliwych do wykorzystania w pracy.
KORZYŚCI
- Lepsze zrozumienie skąd się biorą trudności w rozmowie z niektórymi typami pracowników
- Lepsze zarządzanie własnymi emocjami i radzenie sobie z emocjami innych
- Łatwiejsze przechodzenie przez rozmowy z wymagającymi pracownikami
1. Odważne rozmowy – wprowadzenie:
- Kiedy potrzebujemy odwagi do rozmowy
- Czy rozmowy odważne zawsze są rozmowami trudnymi?
- Co buduje moją siłę w rozmowie i jak ją mogę wykorzystać?
- Moje słabości w rozmowach z innymi – diagnoza obszarów do rozwoju
2. Trudni rozmówcy:
- Typy trudnych rozmówców
- Mechanizm współtworzenia trudności w rozmowie
- Rola nastawienia i empatii dla powodzenia prowadzonych rozmów
- Samospełniająca się przepowiednia – klucz do zmiany perspektywy postrzegania rozmówcy
3. Komunikacja w odważnych rozmowach:
- Jak empatycznie wyrażać swoje uczucia i potrzeby?
- Empatyczne słuchanie w rozmowie
- Style komunikacji jako baza do zrozumienia różnic między ludźmi
- Analiza transakcyjna i jej rola w budowaniu komunikatów podczas rozmowy
4. Budowanie strategii rozmowy:
- Przygotowanie na poziomie psychologicznym
- Przygotowanie na poziomie merytorycznym
- Budowanie argumentacji
- Techniki wpływu społecznego do zastosowania w odważnych rozmowach
5. Radzenie sobie z napięciem i stresem podczas odważnych rozmów:
- Mechanizm powstawania stresu
- Proste, szybkie sposoby rozładowania stresu
- Jak zachować spokój podczas rozmowy?
- Co jest siłą w odważnej rozmowie?
6. Podsumowanie szkolenia w formie praktycznych wniosków.