Przywództwo
Poznaj pełną ofertę Key Training.
- MISTRZOWSKA ROBOTA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
- PIERWSZE KROKI
W ROLI MENEDŻERA - FIRST TIME MENEDŻER
PROGRAM ROZWOJOWY
4 MODUŁY - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ I: Komunikacja menedżerska - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ II: Trudne sytuacje menedżerskie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ III: Motywowanie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ IV: Silne Przywództwo - EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- PERFORMANCE MANAGEMENT
- WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
- KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ
- MOTYWOWANIE GENERACJA X/Y/Z
- BUDOWANIE ZESPOŁU
I KIEROWANIE - PROFESJONALIZM W ZARZĄDZANIU
- POKONAĆ STRES
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- MENEDŻER JAKO COACH
- COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

MISTRZOWSKA ROBOTA
PODNOSZENIE SKUTECZNOŚCI ZARZĄDZANIA
Czas trwania: 8 dni – 64 h
Kompleksowy program rozowjowy składa się z 4 modułów
O SZKOLENIU
Obecnie kompetencje menedżera niższego szczebla zarządzania wyznacza nie tylko jego przełożony czy też zarząd firmy, ale także dynamicznie zmieniający się rynek. W realiach rynkowych XXI wieku menedżer musi skutecznie motywować podwładnych do wydajnej pracy i gwarantować firmie planowany rozwój. Jego zadaniem jest także dbałość o interesy
firmy, ale też o podwładnych. Postawa menedżera powinna być wzorem dla zespołu i przykładem do naśladowania dla podwładnych.
CELE
- uświadomienie roli menedżera w zespole w czasach ostrej konkurencji rynkowej obecnie i w latach kolejnych;
- dostarczenie uczestnikom niezbędnej wiedzy w obszarze zasad skutecznego zarządzania zespołem produkcyjnym;
- przepracowanie wszystkich 11 funkcji skutecznego zarządzania niezbędnych do pełnienia roli skutecznego szefa zespołu;
- pokazanie błędów najczęściej popełnianych przez menedżerów zespołów produkcyjnych oraz metod eliminacji tych błędów;
- połączenie zarządzania twardego (na poziomie operacyjnym) z zarządzaniem miękkim (psychologiczny wpływ na członków własnego zespołu)
- dostarczenie uczestnikom konkretnych narzędzi skutecznego zarządzania pracownikami.
PROFIL UCZESTNIKA
Projekt szkoleniowy jest skierowany do liderów zespołów, brygadzistów, mistrzów, kierowników i dyrektorów w firmach produkcyjnych, budowlanych i logistycznych.
METODOLOGIA
Szkolenie ma charakter interaktywny i jest realizowane wyłącznie w formule warsztatowej. Wsad merytoryczny (w formie krótkich wykładów) zawsze osadzony jest w realiach konkretnych sytuacji zawodowych. Ulubioną metodą pracy szkoleniowej są analizy przypadków (Case Studies), które są kopią rzeczywistych, trudnych sytuacji zmuszających do intelektualnego wysiłku. Autorami Case Studies są trener i/lub uczestnicy szkolenia. Zadania i ćwiczenia realizowane podczas szkolenia zawsze nakierowane są na praktykę, cele i KPI’s. Analizujemy wszystkie newralgiczne obszary pracy menedżerów zespołów produkcyjnych, które mają wpływ na skuteczność pracy tych zespołów. Szkolenie jest zawsze skutecznym forum wymiany doświadczeń pomiędzy uczestnikami oraz w grupie uczestnicy + trener. Moderowane dyskusje natomiast odkrywają zazwyczaj wszystkie „bolączki” uczestników, wskazując kierunki niezbędnych zmian w organizacji oraz obszary do rozwoju uczestników. Każde szkolenie kończy się opracowaniem Indywidualnego Planu Rozwoju (IPR) stworzonego przez każdego uczestnika.
KORZYŚCI
- podniesiemy poziom świadomości menedżerów, wskazując potrzebne zmiany w obszarze posiadanej wiedzy, umiejętności jakie posiadają oraz przyjmowanych przez nich postaw;
- przeanalizujemy oraz rozwiniemy te kompetencje, które wpływają na wyniki zespołu;
- przygotujemy menedżerów na większe wyzwania zawodowe, których nie można zrealizować bez wzrostu zaangażowania zespołów;
- dowartościujemy uczestników, wskazując ich rolę i znaczenie w swojej organizacji;
- przekonamy uczestników, że warto stosować narzędzia wypracowane w trakcie tego szkolenia;
- dodamy im pewności siebie w obszarze zarządzania ludźmi z użyciem nowych zasad/narzędzi;
- przekonamy uczestników, że warto inwestować we własny rozwój.
SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA
- Rola i znaczenie menedżera produkcji w strukturze zespołu produkcyjnego oraz wpływ na skuteczność wydajności zespołów i pozycję firmy na rynku.
- Postawa lidera i autorytet szefa zespołu produkcyjnego.
- Właściwa informacja zwrotna – podstawa skutecznego zarządzania każdego menedżera.
- Skuteczna komunikacja na usługach skutecznego szefa zespołu produkcyjnego.
- Psychologia na usługach skutecznego menedżera, czyli asertywność, empatia oraz wiele innych narzędzi.
- Poziom motywacji zespołu/załogi i jej wpływ na skuteczność i wydajność pracowników.
- Organizacja pracy, wyznaczanie i delegowanie zadań/uprawnień.
- Decyzyjność i odpowiedzialność – kluczowe funkcje mające wpływ na skuteczność procesów produkcyjnych.
- Skuteczne rozwiązywanie problemów w załodze produkcyjnej.
- Sztuka rozwiązywania sporów i konfliktów w zespołach firm produkcyjnych.
- Zarządzanie czasem, planowanie i priorytety w pracy lidera/brygadzisty.
- Kultura zarządzania oparta na pozytywnych ludzkich wartościach.
- Awans wewnętrzny – szanse i zagrożenia dla menedżera, zespołu i firm.
- Różnice pokoleniowe w składzie kadry menedżerskiej.
- IPR. Indywidualny plan rozwoju kompetencji negocjacyjnych spisany przez każdego uczestnika.
OPCJE DODATKOWE
- Sesja „follow up” – utrwalenie efektów szkolenia.
Przepracowanie podczas 1 sesji szkoleniowej trudności, z jakimi w praktyce spotkali uczestnicy szkolenia na etapie wdrażania wypracowanych narzędzi. - Zadania wdrożeniowe w postaci Case Studies.
Opracowanie przez Uczestników strategii przeprowadzenia trudnych negocjacji. Opisane w Case Studies trudne sytuacje wymagają podejmowana decyzji menedżerskich i zastosowania dedykowanych narzędzi służących skutecznemu zarządzaniu zespołem. - E-coaching.
Po szkoleniu uczestnicy mają prawo przez 3 m-ce kontaktować się z trenerem mailowo (lub opcjonalnie telefonicznie) w celu uzyskania wsparcia w zarządzaniu na poziomie operacyjnym.