Negocjacje

Poznaj pełną ofertę Key Training.

MIĘDZYKULTUROWE NEGOCJACJE BIZNESOWE

Czas trwania: 2 dni 10 godzin

PROFIL UCZESTNIKA

  • Managerowie, kierownicy i samodzielni pracownicy pionów importu/eksportu i innych działów prowadzących negocjacje międzynarodowe,
  • Reprezentanci sektora publicznego, samorządowego i izb przemysłowo-handlowych, odpowiedzialnych za współpracę międzynarodową w businessie,
  • Osoby chcących wzbogacić umiejętności interpersonalne w relacjach międzykulturowych w prowadzeniu biznesu.

CELE SZKOLENIA

  • Przekazanie wiedzy o: systemach wartości i kulturowych, sposobach działania i podejmowania decyzji w biznesie przez przedstawicieli różnych regionów świata,
  • Zapoznanie uczestników z zasadami efektywnego prowadzenia biznesu z partnerami, reprezentującymi różne sposoby komunikowania i negocjowania,
  • Praktyczne rozwinięcie umiejętności rokowań z partnerami zagranicznymi, reprezentującymi różne kulturowo style prowadzenia biznesu i negocjacji.

KORZYŚCI

  • Poznanie różnych kodów kulturowych w biznesie oraz ich wypływu na strukturę i przebieg negocjacji międzykulturowych z partnerami z Europy,
  • Poznanie różnorodności zachowań i typowych sposobów komunikacji werbalnej i niewerbalnej w różnych kulturach oraz ich wpływu na efektywność negocjacyjną,
  • Poznanie preferowanych przez określone kultury sposobów negocjacji oraz metod ich skutecznego zastosowania w negocjacjach z partnerami zagranicznymi,
  • Poznanie technik negocjacyjnych oraz sposobów ich dostosowania do przyjętej strategii negocjacyjnej z partnerami zagranicznymi.

METODOLOGIA

  • Mini wykłady i prezentacje,
  • Dyskusje grupowe moderowane przez prowadzącego,
  • Testy,
  • Ćwiczenia warsztatowe z nagrywaniem kamerą video i analizą przebiegu negocjacji.

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA

  1. Co należy rozumieć pod pojęciem kultury i jakie są jej wymiary?
  2. Jakie czynniki kulturowe wpływają istotnie na prowadzenie biznesu i przebieg negocjacji międzynarodowych?
  3. Jak rozszyfrować negocjatora międzynarodowego i jak dostosować własne działania do jego osobowości i jego preferencji negocjacyjnych?
  4. Jaka jest istota, typy, techniki i przebieg negocjacji międzynarodowych na podstawowych obszarach kulturowych i najważniejszych krajach świata?
  5. Jak rozpoznać intencje partnera stołu negocjacyjnego i jak się do nich dostosować?
  6. Jakie elementy należy uwzględnić przy systemowym przygotowaniu się do negocjacji z partnerem, reprezentującym inne kultury, zwłaszcza odległe geograficznie?
  7. Jak efektywnie prowadzić w praktyce negocjacje międzynarodowe?