Przywództwo
Poznaj pełną ofertę Key Training.
- MISTRZOWSKA ROBOTA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
- PIERWSZE KROKI
W ROLI MENEDŻERA - FIRST TIME MENEDŻER
PROGRAM ROZWOJOWY
4 MODUŁY - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ I: Komunikacja menedżerska - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ II: Trudne sytuacje menedżerskie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ III: Motywowanie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ IV: Silne Przywództwo - EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- PERFORMANCE MANAGEMENT
- WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
- KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ
- MOTYWOWANIE GENERACJA X/Y/Z
- BUDOWANIE ZESPOŁU
I KIEROWANIE - PROFESJONALIZM W ZARZĄDZANIU
- POKONAĆ STRES
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- MENEDŻER JAKO COACH
- COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

FIRST TIME MENEDŻER – AKADEMIA MENEDŻERA
MODUŁ II: TRUDNE SYTUACJE W PRACY MENEDŻERA
Czas trwania: 2 dni – 16 h
O SZKOLENIU
Menedżerowie praktycznie każdego dnia stają w obliczu konieczności poprowadzenia wymagającej rozmowy z pracownikiem lub grupą pracowników. Rynek pracy – pracownicy mają coraz wyższe oczekiwania wobec menedżerów i organizacji w której pracują. Do pracy przychodzą kolejne pokolenia pracowników – których sposób komunikacji, wyrażania swoich potrzeb i przedstawiania swojego zdania staje się coraz bardziej wymagający w obszarze kompetencji menedżerskich. Wymagania te stwarzają nowe pole do rozwoju umiejętności menedżerskich. Proponowane szkolenie jest odpowiedzią na najczęściej pojawiające się trudności w pracy menedżerskiej. Przeznaczone jest dla wszystkich osób zarządzających zespołami, które chcą podnosić swoje umiejętności w zakresie zarządzania trudnymi sytuacjami z pracownikami.
CELE
Cele szkolenia:
- Dostarczenie przydatnej wiedzy z zakresu psychologii człowieka dorosłego
- Przedstawienie koncepcji analizy transakcyjnej
- Przełożenie koncepcji analizy transakcyjnej na praktykę menedżerską
- Omówienie wiedzy z zakresu dynamiki przebiegu konfliktu
- Przedstawienie mechanizmów rządzących zachowaniem ludzi w trakcie trwania konfliktu
- Poszerzenie wiedzy o rodzajach konfliktu
- Analiza wpływu konfliktu na działanie zespołu i pojedynczych pracowników
- Poznanie algorytmu rozwiązywania konfliktów
- Zdefiniowanie trudności w rozmowach z pracownikami
- Poznanie metod radzenia sobie w trakcie trudnych rozmów z pracownikami
- Zdefiniowanie trudnych pracowników
- Poznanie algorytmu postępowania z trudnymi pracownikami
PROFIL UCZESTNIKA
Moduł II jest 2 dniowym programem szkoleniowym.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zarządzają różnej wielkości zespołami i chcą usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem i budowania indywidualnego stylu przywództwa.
METODOLOGIA
Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową. 80% czasu poświęcone jest na ćwiczenia, analizę przypadków, zadania, pracę w grupach, symulacje i gry. 20% czasu poświęcamy na wprowadzenie podstaw wiedzy teoretycznej przydatnej przy wykonywaniu zadań i ćwiczeń.
KORZYŚCI
Poznanie niezbędnej wiedzy z zakresu psychologii człowieka dorosłego potrzebnej w pracy menedżerskiej.
- Zrozumienie zasad analizy transakcyjnej
- Zdobycie praktycznej umiejętności wykorzystania wiedzy z zakresu psychologii i analizy transakcyjnej do rozwiązywania trudnych sytuacji z pracownikami
- Poznanie dynamiki konfliktu od strony jego przebiegu
- Uzyskanie praktycznych wskazówek jak radzić sobie z emocjami pracowników
- Przeanalizowanie wpływu trudnych sytuacji na efektywność zespołu
- Uzyskanie wskazówek kiedy warto a kiedy nie interweniować w sytuacji konfliktu
- Przetrenowanie konkretnych kroków rozwiązywania konfliktu
- Zmapowanie trudnych sytuacji z pracownikami
- Przygotowanie algorytmów działania w każdej ze zmapowanych trudnych sytuacji
- Uzyskanie wiedzy i praktycznych porad jak zarządzać własnymi emocjami w sytuacjach trudnych rozmów z pracownikami
- Określenie typów pracowników stanowiących wyzwanie menedżerskie
- Zrozumienie obszarów wyzwań w pracy z trudnymi pracownikami
- Przygotowanie algorytmów działania we współpracy z trudnymi pracownikami
SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA
- Psychologia człowieka dorosłego
- Analiza transakcyjna w praktyce menedżerskiej
- Przebieg konfliktu
- Rozwiązywanie konfliktu
- Trudne rozmowy z pracownikami – jak działać skutecznie?
- Trudni pracownicy