Przywództwo
Poznaj pełną ofertę Key Training.
- MISTRZOWSKA ROBOTA
- ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM ROZPROSZONYM
- PIERWSZE KROKI
W ROLI MENEDŻERA - FIRST TIME MENEDŻER
PROGRAM ROZWOJOWY
4 MODUŁY - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ I: Komunikacja menedżerska - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ II: Trudne sytuacje menedżerskie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ III: Motywowanie - FIRST TIME MENEDŻER
MODUŁ IV: Silne Przywództwo - EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- PERFORMANCE MANAGEMENT
- WYZNACZANIE I OCENA CELÓW
- KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ
- MOTYWOWANIE GENERACJA X/Y/Z
- BUDOWANIE ZESPOŁU
I KIEROWANIE - PROFESJONALIZM W ZARZĄDZANIU
- POKONAĆ STRES
- TRENING ASERTYWNOŚCI
- TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI
- ZARZĄDZANIE KONFLIKTEM
- INTELIGENCJA EMOCJONALNA
- MENEDŻER JAKO COACH
- COACHINGOWY STYL ZARZĄDZANIA

FIRST TIME MENEDŻER – AKADEMIA MENEDŻERA
MODUŁ I: KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA W PRAKTYCE
Czas trwania: 2 dni – 16 h
O SZKOLENIU
Umiejętności komunikacyjne są bazą do odnoszenia sukcesu w roli menedżera. Od jakości komunikacji z pracownikami zależy efektywność zespołu, jego stabilność i satysfakcja z pracy zarówno pracowników jak i menedżera. W naszym szkoleniu zajmujemy się wszystkimi najważniejszymi elementami komunikacji menedżerskiej. Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych osób, które zarządzają zespołami i chcą doskonalić umiejętności bazowym obszarze kompetencji menedżerskich: komunikacji.
CELE
- Poszerzenie wiedzy z zakresu istotnych mechanizmów wpływających na jakość komunikacji
- Zdobycie wiedzy o różnicach w stylach komunikacji
- Wypracowanie efektywnych sposobów komunikacji menedżerskiej
- Przetrenowanie praktycznych algorytmów wydawania polecenia
- Zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej
- Przeanalizowanie efektywnych metod prowadzenia zebrań i spotkań
- Dostarczenie wiedzy przydatnej do prowadzenia dobrych jakościowo prezentacji
PROFIL UCZESTNIKA
Moduł I jest 2 dniowym programem szkoleniowym.
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zarządzają różnej wielkości zespołami i chcą usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem i budowania indywidualnego stylu przywództwa.
METODOLOGIA
Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową. 80% czasu poświęcone jest na ćwiczenia, analizę przypadków, zadania, pracę w grupach, symulacje i gry. 20% czasu poświęcamy na wprowadzenie podstaw wiedzy teoretycznej przydatnej przy wykonywaniu zadań i ćwiczeń.
KORZYŚCI
- Zrozumienie i nauczenie się rozpoznawania mechanizmów zakłócających komunikację
- Wypracowanie własnych metod zwiększających efektywność prawidłowego przekazywania i odbierania informacji
- Zdiagnozowanie własnego stylu komunikacji
- Zmapowanie stylów komunikacji dominujących w zespole
- Wypracowanie metod rozmowy z pracownikami reprezentującymi różne style komunikacyjne
- Poznanie i przetrenowanie praktycznych algorytmów wydawania poleceń
- Poznanie i przetrenowanie algorytmów udzielania informacji zwrotnej pozytywnej
- Poznanie i przetrenowanie algorytmów udzielania informacji zwrotnej negatywnej dotyczącej zarówno efektów pracy jak i postaw
- Poznanie praktycznych wskazówek zwiększających efektywność prowadzenia zebrań i spotkań
- Nauczenie się moderowania spotkania w sposób przynoszący konkretne ustalenia
- Uzyskanie indywidualnych wskazów w obszarze prowadzenia prezentacji podnoszących ich jakość
SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA
- Style komunikacji w pracy menedżera
- Delegowanie zadań i cleów
- Rozliczanie zadań i celów
- Informacja zwrotna pozytywna i negatywna
- Prowadzenie zebrań i prezentacji