Przywództwo

Poznaj pełną ofertę Key Training.

KOMUNIKACJA I ASERTYWNOŚĆ W BIZNESIE

Czas trwania: 2 dni – 16 h

CELE SZKOLENIA
  • Nabycie wiedzy i umiejętności wykorzystywania strategii komunikowania się w organizacji i biznesie
  • Poznanie technik asertywnych i strategii stosowania w praktyce
  • Wdrożenie strategii udzielania informacji zwrotnych w organizacji
  • Poznanie typologii komunikowania się z innymi
PROFIL UCZESTNIKA

Szkolenie dedykowane jest dla osób, które chcą pracować nad poprawą komunikacji i asertywności w biznesie i na polu osobistym. To program, który przynosi korzyści dla menedżerów jak również dla specjalistów.

METODOLOGIA

Praca warsztatowa, z indywidualnym podejściem do uczestników, ćwiczenia indywidualne, case’y, zadania zespołowe, elementy coachingu prowokatywnego i jasnej informacji zwrotnej, dyskusje grupowe, testy.

KORZYŚCI

  • Zwiększenie własnej efektywności komunikowania się z innymi
  • Poznanie własnych ograniczeń komunikacyjnych i silnych stron
  • Trenowanie stosowania technik asertywnych w praktycznych ćwiczeniach
  • Podniesienie własne pewności siebie i umiejętności stawiania granic w życiu zawodowym
SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA
  1. Struktury przepływu informacji w organizacji
  2. Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna
  • Kwadrat komunikacyjny wg. Von Thuna
  • Komunikaty typu TY i JA
  • Emocje w procesie komunikacji
  • Aktywne słuchanie w praktyce

3. Poszukiwanie i dawanie informacji – koncepcja Joharii

4. Informacja zwrotna w relacjach interpersonalnych i zawodowych

  • Model FUKO w praktyce
  • Jak udzielać informacji zwrotnych i nie psuć relacji?
  • Emocje w procesie komunikowania się z innymi

5. Bariery w procesie komunikowania się z innymi

6. Mój styl komunikowania się z innymi (wg Jung)

  • Analiza własnego stylu komunikacyjnego – autodiagnoza
  • Omówieni typologii Junga – kim jestem ?
  • Zastosowanie stylu komunikacyjnego w rozmowach
  • Rozpoznawanie i dopasowanie stylu komunikacji z współpracownikami

7. Asertywność w biznesie

  • Co to jest asertywność
  • Zastosowanie technik asertywnych w kontaktach z innymi

8. Zakończenie szkolenia, zadania rozwojowe – nad czym pracować po szkoleniu?

Kontakt

tel. +48 506 090 266
mail: kontakt@keytraining.pl
adres: ul. Winnicka 5 lok 7,
02-095 Warszawa

Newsletter