Przywództwo

Poznaj pełną ofertę Key Training.

FIRST TIME MENEDŻER – AKADEMIA MENEDŻERA

MODUŁ I: KOMUNIKACJA MENEDŻERSKA W PRAKTYCE

Czas trwania: 2 dni – 16 h

O SZKOLENIU

Umiejętności komunikacyjne są bazą do odnoszenia sukcesu w roli menedżera. Od jakości komunikacji z pracownikami zależy efektywność zespołu, jego stabilność i satysfakcja z pracy zarówno pracowników jak i menedżera. W naszym szkoleniu zajmujemy się wszystkimi najważniejszymi elementami komunikacji menedżerskiej. Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich tych osób, które zarządzają zespołami i chcą doskonalić umiejętności bazowym obszarze kompetencji menedżerskich: komunikacji.

CELE

  • Poszerzenie wiedzy z zakresu istotnych mechanizmów wpływających na jakość komunikacji
  • Zdobycie wiedzy o różnicach w stylach komunikacji
  • Wypracowanie efektywnych sposobów komunikacji menedżerskiej
  • Przetrenowanie praktycznych algorytmów wydawania polecenia
  • Zdobycie umiejętności udzielania informacji zwrotnej
  • Przeanalizowanie efektywnych metod prowadzenia zebrań i spotkań
  • Dostarczenie wiedzy przydatnej do prowadzenia dobrych jakościowo prezentacji

PROFIL UCZESTNIKA

Moduł I jest 2 dniowym programem szkoleniowym.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które zarządzają różnej wielkości zespołami i chcą usystematyzować i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu zarządzania zespołem i budowania indywidualnego stylu przywództwa.

METODOLOGIA

Szkolenie jest prowadzone metodą warsztatową. 80% czasu poświęcone jest na ćwiczenia, analizę przypadków, zadania, pracę w grupach, symulacje i gry. 20% czasu poświęcamy na wprowadzenie podstaw wiedzy teoretycznej przydatnej przy wykonywaniu zadań i ćwiczeń.

KORZYŚCI

  • Zrozumienie i nauczenie się rozpoznawania mechanizmów zakłócających komunikację
  • Wypracowanie własnych metod zwiększających efektywność prawidłowego przekazywania i odbierania informacji
  • Zdiagnozowanie własnego stylu komunikacji
  • Zmapowanie stylów komunikacji dominujących w zespole
  • Wypracowanie metod rozmowy z pracownikami reprezentującymi różne style komunikacyjne
  • Poznanie i przetrenowanie praktycznych algorytmów wydawania poleceń
  • Poznanie i przetrenowanie algorytmów udzielania informacji zwrotnej pozytywnej
  • Poznanie i przetrenowanie algorytmów udzielania informacji zwrotnej negatywnej dotyczącej zarówno efektów pracy jak i postaw
  • Poznanie praktycznych wskazówek zwiększających efektywność prowadzenia zebrań i spotkań
  • Nauczenie się moderowania spotkania w sposób przynoszący konkretne ustalenia
  • Uzyskanie indywidualnych wskazów w obszarze prowadzenia prezentacji podnoszących ich jakość

SKRÓCONY PROGRAM SZKOLENIA

  1. Style komunikacji w pracy menedżera
  2. Delegowanie zadań i cleów
  3. Rozliczanie zadań i celów
  4. Informacja zwrotna pozytywna i negatywna
  5. Prowadzenie zebrań i prezentacji